SALUTARE

Este ora

ULEI PENTRU MOTOR PENTRU TOATE MODELELE HYUNDAI TUCSON




Buna ziua dragi utilizatori de Hyundai Tucson si iX35! Vreau sa va arat in randurile ce urmeaza recomandarile mele privind uleiurile de motor pentru toate motorizarile diesel si benzina!
In primul rand as vrea sa va arat cum sa alegeti uleiul in functie de criteriile acestuia






Eu pentru un Hyundai Tucson din 2007 motorizarea 2.0L CRDi ,113 CP,fara filtru de particule (acest ulei este recomandat si pentru motorizarile diesel cu filtru de particule) , tractiune fata folosesc ulei de motor Liqui Moly Diesel High Tech 5W-40 , deoarece se incadreaza in recomandarile impuse de producator!
Acesta este uleiul si costa aproximativ 50 lei/L:








Pentru motorizarea benzina a aceluiasi model ( Tucson JM) cu indicatiile API SJ, SL sau mai performant sau cu indicatiile ILSAC GF-3 sau mai performant! Aici avem de ales intre doua uleiuri



Trecem mai departe la urmatorul model Hyundai ix35!

Pentru motoarele pe benzina recomand uleiul cu indicatiile ACEA A3/A5

Sau

Pentru ix35 motorizari diesel avem uleiuri cu uramtoarele indicatii ACEA C3/B4 care este acelasi pe care il folosesc eu Liqui Moly Diesel High Tech , atat pentru motorizari cu dpf cat si fara dpf!

Pentru ix35 motorizari benzina recomand uleiuri cu urmatoarele indicatii ACEA A3/A5:
Sau
 Sau
Si acum pentru Hyundai Tucson III am urmatoarele recomandari de ulei: Pentru motorizari diesel avem ulei cu indicatiile  API Service CH-4 sau superior, ACEA B4 ,API Service CF-4 sau superior, ACEA B4 si API Service CF-4 sau superior, ACEA B2 sau B3 iar pentru benzina avem ulei cu indicatiile API Service SL sau superior, ILSAC GF-3 sau superior

Uleiul pe care eu il recomand pentru diesel este
Sau

Iar pentru motoarele benzina recomand uleiul

 Sau
 Sau

ACEASTA A FOST RECOMANDAREA ULEIURILOR DE MOTOR PROVENITA DIN PARTEA MEA ! NU SUNTETI OBLIGATI SA ALEGETI ACEEASI MARCA DE ULEI PE CARE EU AM ALES-O SI VA SFATUIESC , IN CAZ CA NU MERGETI PE LIQUY MOLY , SA TINETI CONT DE INDICATIILE ULEIURILOR! 



2 comentarii:

  1. Salut!Liqui Moly Long Time High Tech, 5W30 este potrivit pt tucson 2007 cu dpf 140cp ?

    RăspundețiȘtergere