SALUTARE

Este ora

Curatarea senzorului M.A.P.

Senzorul de presiune aer admisie

Senzorul de presiune aer admisie (senzorul MAP) este unul dintre senzorii folosiți în sistemul de control electronic al unui motor cu ardere internă.
Motoarele care utilizează senzor MAP sunt, în general, injectate.
Senzorul de presiune oferă informații instantanee cu privire la presiunea colectorului unității de control electronice a motorului (ECU).
Datele sunt utilizate pentru a calcula densitatea aerului și pentru a determina debitul de aer al motorului, care la rândul său determină măsurarea combustibilului necesară pentru arderea optimă și influențează anticiparea sau întârzierea timpilor de aprindere.




Curățarea trebuie efectuată cu un produs specific pentru depozitele carbonice pe care le găsiți pe piață ... dar pretul de cumpărare unui produs specific pentru a-l folosi de două ori pe an, pare cam exorbitantă (cu excepția cazului în care aveți un atelier )

Am folosit WD 40 dar puteti folosi si  SVITOL de la Arexons.


Curățarea senzorului în cauză o puteți face singuri.
Menținerea acestui senzor curat și eficient, precum și o mai mare fluiditate a motorului, ajută, de asemenea, la o mică retușare pozitivă pentru consum (injecție proastă = mai mult consum)

Ps. Eu am facut la a mea curatarea senzorului pentru ca dupa service-ul de 2 ani baietii nu  au umblat la senzor sa il curete.Ei asteapta sa apara eroare in bord ca sa il curete.Eu va recomand sa il curatati voi,chiar si de 2 ori pe an pentru a avea o masina in standarde si fara probleme.Aveti mare grija cu ce il curatati si cum.Sa nu il stricati.Va urma un articol despre sonda de presiune si cum se curata ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu